sobota, 14 stycznia 2012

Studniówka !!!

Moje dziecię ma dzisiaj studniówkę. Z tej okazji uszyłam takie zgrabne, małe coś.




 Czerwona podwiązka, którą trzeba mieć -  na szczęście !

Wszystkim Maturzystom - z podwiązkami i bez, życzę wspaniałych studniówek i wytrwałości w nauce :)))


Dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim postem.

Madline - zrobię wnętrze koszyka (choć i tak go nie widać bo jest ciągle zasłonięty gazetami) - sznurek już dokupiłam :)

Witam też nową obserwatorkę - Ankę .

Pozdrawiam serdecznie wszystkich tu zaglądających.


No i Candy u MADLINE !!
 Już się zapisałam

4 komentarze:

  1. Na pewno przyniesie szczęście :-) Zaczęłam Enterlaca z ażurkiem, bardziej robię na wyczucie niż posiłkuję się opisem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sexy i na pewno przyniesie szczęście :)
    Miło mi Cię gościć na moim candy :)

    OdpowiedzUsuń