czwartek, 19 lutego 2015

alpaka

Drops alpaka 3969
niecałe 300 g
druty nr 3










12 komentarzy:

  1. oj nazaplatałaś się trochę, ale efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu. Długo to trwało. Plotłam i prułam na zmianę :). Ale jestem zadowolona:)

      Usuń
  2. Piekny:) a jak starannie zrobiony przy tym pleceniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ludwiko. Starałam się bardzo :D.

      Usuń
  3. ależ piękny sweterek :) pozdrawiam
    Beata znana jako serafina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja praca została doceniona. Bardzo dziekuję :)

      Usuń
  4. Piękne warkocze i piękna figura. Pozdrawiam imienniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło się czyta takie rzeczy :). Warkocze wypracowane, a figura no cóż - wrodzona :DD. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Piękny sweter. Świetnie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. To słowa, które mobilizują. Pozdrawiam :)

      Usuń