wtorek, 1 listopada 2011

Gdzie moi obserwatorzy?

Zniknęła z mojego bloga jedyna jak na razie (mam nadzieję) obserwatorka - tym bardziej dla mnie cenna.Pewnie w swej nieświadomości coś kliknęłam. Co mam zrobić aby na pasku bocznym wyświetlali się obserwatorzy? Ktoś wie? Proszę o pomoc !

A teraz muszę wreszcie napisać coś o sobie. Mieszkam w dużym mieście - kiedyś byłam z tego zadowolona a teraz już mniej. Chętnie zamieszkałabym w malutkim miasteczku. Lubię spokój. Na drutach i szydełku nauczyłam się robić jako nastolatka i wtedy zrobiłam parę fajnych rzeczy, które z dumą nosiłam. Potem z racji wielu obowiązków porzuciłam robótkowanie. Wróciłam jakiś czas temu i troszeczkę dziergam. Choć ostatnio coraz intensywniej. Bo intensywnie się też uczę korzystając z porad zamieszczanych na blogach i w okienku e- dziewiarki. Na drutach mam obecnie włóczkę Soprane Cheval Blanc w kolorze beżowym. Jest bardzo wydajna. Powstaje z niej tuniko - sweter prostym wzorem dżersejowym. Mam nadzieję, że jak skończę to uda mi się wstawić fotkę. Pozdrawiam.

3 komentarze:

  1. Ja widzę obserwatora na pasku bocznym :))
    Pozdrawiam i życzę wielu obserwatorów i komentarzy :)
    Może pokażesz co dziergasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja sobie poobserwuję Twojego bloga :). Też od niedawna jestem właścicielką bloga i wiem że miło jest gdy ktoś zajrzy.
    A pochwalisz się swoimi pracami?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam kolejną obserwatorkę Niecodzienną. Alshko i Niecodzienna- pochwale się pracami jak załapię jak się wstawia zdjęcia i podaje linki. Jestem kompletnie nietechniczna. Myślałam,że to jest dużo prostsze :(((((. na razie się miotam. Czuję, że bez pomocy dziecięcej sie nie obejdzie :))

    OdpowiedzUsuń